valkenest.reismee.nl

Catamaran....zo onschuldig is dat niet....

Catamaran.

Mama en ik zijn op een Catamaran geweest en gevaren zonder de jongens, want die gingen kajakken over de zee.

we begonnen goed ( er was wel iemand bij).

dus gingen we lekker over de zee heen, je werd wel een beetje nat….

maar dat maakt ons niet zoveel uit!!!!

en opeens lag de wind stil, dus probeerde we om de wind weer te vinden.

en opeens WOESSSSSSSSS!!!!!!!!!

de boot lag bijna op zijn kantje……

en ja hoor hooi ligt op zijn kantje!!!!

de man die er bij was die probeerde van alles mar het lukte niet.

en al snel kwam er een boot aan ( die er bij de verhuurders bedrijf hoorde).

hij kwam heel snel omdat ie 60pk had!!!!!!!

en ze hadden er een touw aan gedaan, en toen hadden ze met de boot ( van 60pk ) de Catamaran weer neer gezet!!!!!

we mochten kiezen in welke boot we gingen en ik zei gelijk: in de boot van 60pk!!!!!!

en de man is toen terug gegaan.( allebei dus eigenlijk).

en eindelijk kwam de Catamaran aan.

dus mama en ik gingen even naar Guzman ( zo heette hij).

en zeiden we: evrything alltight?

en hij zei: yes

en wij zeiden nog even No problem (want hij zag er heel schuldig uit en dacht allemaal act het zijn schuld was dus zeiden wij dat even).

en mama en ik zagen papa en Mees alweer snorkelen.

mama ging met de jongens snorkelen, en ik lag lekker op een ligstoel!

toen ze eruit kwamen, had ik het hele verhaal verteld!!!!

we gingen ongeveer om 17.00 even naar de bar, en had ik een cocktail: Sherley Temple ( die waren speciaal voor kinderen)

daar zit in: Heel veel limonade en een blikje Sprite.

dat is echt heeeeeel lekker!!!!!

en toen was het alweer tijd om te eten

Nika

************

Afijn dit is het verhaal van mijn dochter, ben blij dat zij er geen trauma aan over heeft gehouden. Ikzelf vond het achteraf bezien toch wel wat spannend. Niet zozeer om mezelf, maar meer dat ik, nadat we omgekiept waren met de catamaran, Nika niet meer kon vinden in de zee. Dacht dat ze onder het zeil terecht was gekomen....maar nee hoor, ze was gewoon blijven hangen....Tsja dat heb je met zulke gespierde handbalarmen en een gewicht van een veer....

Maar in zee vond Nika het wat minder....mam er zijn hier haaien toch? Nee schat ... niet hier. Nou dan zijn hier waterslangen, heb ik zelf gelezen in het boek wat in onze kamer ligt. Oke tijd voor actie! Heb haar op de catamaran gehesen en naar de kant gezwaaid. Maar rescue 911 zou zo wel komen alsdus Guzman....

Het blijft een avontuur deze vakantie.

Nicole


Reacties

Reacties

marike

.................pfff doodeng!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!