valkenest.reismee.nl

Melbourne here we are...

even snel een krabbel vanuit een cafe waar je heerlijk gratis kunt internetten onder het genot van een borrel. Kids liggen voor pampus in het hotel voor de buis met nootjes en drinken na een stadstour met de tram en een bezoek aan het aquarium. En vergeet vooral het flitsbezoek niet aan de Victoria Markets...

Vanavond meer, we gaan hier lekker eten, kan Nika even met de computer spelen.

marike

hoi!!!
Laaste berichten heb ik niet kunnen lezen... zat geen tekst bij.
groetjes!!!

Tanja

Het duizelt mij gewoon als ik al die verhalen van jullie lees! ik ben ook al een paar dagen bezig om weer helemaal up to date te komen met jullie vakantie. Voor is de pret weer over, morgen beginnen Henk en ik weer bleeeh... vakantie is toch wel erg lekker, die 2 weken in Frankrijk waren heerlijk, we hebben voor het eerst weer eens een echte vakantie gehad. Mooi weer en lange dagen, veel gezien en lekker gerelaxed. Voor mij geen vakantie meer in eigen land. viva la France!
Voor ons was het na 2 weken al weer even wennen, ik hou mijn hart vast hoe het jullie vergaat om weer in het keurslijf te moeten (hihi). Geniet nog even lekker van jullie vakantie! tot snel, Sam kan in ieder geval niet wachten tot Mees weer thuis is, hij heeft zelfs zijn verjaardagsfeest uitgesteld tot jullie er weer zijn. Dus je hebt nog een barbie in het verschiet!
Groetjes Tanja

Carin

Man!

Mijn mailbox zit vol!! Allemaal mails van jullie.
Wat zullen jullie moeten afkicken volgende week!
Ik ga alles even rustig lezen.