valkenest.reismee.nl

And....still in Beachport!

28 Juli 2010 Beachport

Ondanks de weersvoorspellingen, weer een mooie dag!
Dus gingen we plannen maken voor een strand barbie. Nadat we koffie en cake hadden gehad bij Bompas. Heerlijk die lunchrooms die je hier allemaal hebt. Het maakt niet uit hoe klein het plaatsje is maar je kan altijd wel ergens ontbijten, lunchen en koffie met gebak krijgen. Zou ook wel iets zijn voor Stiens, alleen zit het buitenshuis ontbijten er niet zo in, wij zijn echt doe het zelfers. Ach, dan maar gewoon naar onze Hema nietwaar?

Nadat we worstjes bij de slager hadden gehaald (je ziet hier gewoon nog stukken koe aan vleeshaken hangen die ze nog moeten klaar maken voor de ribeyes rumpsteaks etc) en de barbier achterin de auto hadden gezet gingen we op weg naar het strand. Ik mocht rijden in de 4wd van Neil, vind nu zelfs een automaat niet meer erg vooral niet wanneer je in de duinen rijdt. Het was weer een feestje op het strand ook voor Gussy.

Iedereen heeft tijd om na te denken tijdens deze vakantie. Heerlijk.
Mees had ook zijn gedachten laten gaan over bepaalde onderwerpen.
Hij komt lekker naast me zitten op het zand en vraagt aan mij hoe het voelt om dood te gaan…..Tsja die zag ik niet aankomen. Kon hem alleen maar vertellen dat wanneer ik dat zou weten ik hier niet meer zou zijn, want dood is dood. En doodgaan is helemaal niet erg, hangt er alleen wel vanaf hoe vroeg je dood gaat.
Echt goede gesprekken dus hier. Maar ja zo'n vakantie maakt wat los nietwaar?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!