valkenest.reismee.nl

Beachport here we are!

27jul10 Beachport!!! - dinsdag

Wake up, sunshine!
Onze eerste dag in Beachport en dat beloofde een mooie dag te worden want we hadden blauwe lucht en zon! Dus na het ontbijt op naar een van de vele stranden die Beachport rijk is. Omdat het in een punt ligt heb je hier een west, zuid en oost strand. Allemaal anders maar allemaal even mooi. Eerst hebben we naar de golven gekeken die op de rotsen neersloegen, blijft mooi zo'n stukje natuurgeweld. Daarna over het strand gebanjerd en met Gussy gespeeld, die zoekt elke keer haar eigen stok (stuk van een inktvis) om mee te spelen. HIer hebben we het hele strand afgezocht naar Santa Lucia's en dat is gelukt! Ze zijn hier ook! Dus onze schelpencollectie groeit en groeit….we hebben al een schoenendoos vol. Nog maar even bedenken hoe we dat allemaal mee gaan nemen.
Als lunch hadden we kreeft!!! Ja we zijn echt op vakantie hier, een groot geniet festijn met zo'n suiker tante en oom. Op het zonnedek hebben we nog even lekker in de zon liggen soezen.
Mees wilde graag gaan vissen en dus op naar de jets waar de vislessen gingen beginnen. Samen met Renieke heb ik een heerlijke strandwandeling gemaakt naar Pinguin Island en Post office Island. Weer een ander strand.
Bij de Jets hebben we met z'n allen nog even lekker wat gegeten en gedronken.