valkenest.reismee.nl

McLouds Daughters!

24 juli 2010

Vandaag zijn we in Freeling geweest waar de opnamen zijn van de serie McCloud's Daughters. Aangekomen in het dorp kun je zien dat er op TV veel wordt verdoezeld, er is werkelijk niets wat het lijkt. Het hotel is verlaten en de pub verdient zijn geld doordat er vele liefhebbers van de serie langskomen.... en het zelfde constateren als wat wij hebben gedaan! Desalnietemin de moeite waard om te bekijken.

Op de weg terug de 4 x 4 van Neil uitgeprobeerd op een dirt road, altijd leuk als je wordt uitgedaagd door Nika: ' `Volgens mij kun je de heuvel niet opkomen?!' Gelukkig voor Neil had de 4 x 4 er geen moeite mee!!! Uiteraard hebben we nog een een biertje gepakt in de plaatselijke pub.

' s Avonds hebben we gegeten met de buren. De buurman is een collega wijnmaker van Neil en hebben kinderen in ongeveer de zelfde leeftijd als Nika en Mees. Een tas vol met dvd's werden dan ook met gejuich ontvangen. De hele avond engels praten valt ook niet mee voor de kids.

Renieke had een heerlijk Aziatisch gerecht gemaakt waar we met zijn allen heerlijk van hebben genoten. Zoals het een wijnmaker betaamt waren de uitgekozen wijnen precies de juiste! Afsluiten met een rode wijn met kaas en chocolade moeten we vaker doen.