valkenest.reismee.nl

Travelday Barossa - Beachport

26 Juli 2010 reisdag Lightpass - Beachport

Ook nu konden we niet vroeg uit bed komen, wel een uurtje eerder maar met veel pijn en moeite….
Alles ingepakt (wat op zich al een hele kunst is momenteel, we vrezen de vlucht van Melbourne naar Singapore) en hopen dat het allemaal in 2 auto's kan.
Want ook Gussy moet in de auto mee samen met haar eigen spullen. Afijn rond 10 uur waren we zover dat we konden ontbijten bij Blond in Angaston. Dat was zo goed bevallen gisteren dat we het gewoon nog een keertje doen.
Daarna op weg naar Beachport via Tailem Bend en Kingston. Het was een mooie rit door het Coorong National Park, prachtig al die duinen en zoutwatermeren.
In Beachport aangekomen zijn we meteen naar de zee gegaan. 4 uren rijden vinden we toch wel weer veel, vooral in een auto, is toch anders dan in een camper. Het was prachtig weer dus op naar de jetty, een pier van 750 meter lang. Even lekker uitgewaaid. Mees zag hier voldoende vismogelijkheden en Neil stelde hem gerust, hij had al zijn vishengels meegenomen. We zijn benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Maar een betere leraar kan je je niet wensen.
Bij de pub hebben we fis en chips gehaald. Mees, Nika en Renieke hadden wel zin in een kroket….De fish was dit keer een Gummy Shark, ook weer lekker natuurlijk.
Omdat het strandhuis van Renieke en Neil ook een geweldig mooie kelder bezit was deze ook goed gevuld met wijn. Wybe ging op ontdekkingstocht voor een rode en witte wijn, wat een feest toch elke keer weer.