valkenest.reismee.nl

10 jaaaaaaaaaaaaar

JARIG!!!!!!!!

ik was gisteren jarig!

ben 10 jaar geworden!

en dit heb ik gekregen van Renieke en Neil: $50!!!!!

en van papa, mama & Mees: van Mees een sok van een beurs je met smilyes en van papa en mama: een I pod nano en een Australia broekje van Opa en Oma.

we zijn naar het Cleland Wildlifepark geweest, waar je heel veel dieren kon vinden .

dus bij de kangoeroes die los liepen, kon je eten geven.

dat was heeeeeeeel cool, dat moest je met je platte hand doen (want bij de balie kon je een brokjes pakket kopen voor kangoeroes).

en we mochten een koala aaien!

alleen je mocht niet aan zijn hoofd zitten omdat ie heel jong was en dan weet je niet hoe die reageert!

en ik had mijn Ipod nano mee genomen om alle dieren te filmen.

en dat is goed gelukt!

ik kan ze misschien wel er op zetten!

en toen we bijna overal waren geweest gingen we heel even naar het restaurant, om wat te eten!

en Mees en ik hadden natuurlijk kipnuggets met patat!

en omdat ik jarig was kreeg Mees ook wat, voor $15 mocht hij wat uit kiezen.

en mama zei: koop die koala! omdat die zo zacht was.

maar Mees heeft een dingo gekocht (die ik Bingo noem)

en we moesten van Renieke wat uit kiezen voor Sam en Kris.

en ik ga niet zeggen wat!!!!!!!!!!

we waren klaar met eten, dus gingen we verder.

en ik wou nog even de kangoeroes voeren dus deden we dat nadat we bij de slangen en Bilby's hadden gekeken.

dus toen we naar de kangoeroes gingen zagen we onderweg Big Reds vechten, en dat zag er vet lol uit!!!!!!!

maar toen we bij de kangoeroes waren sprongen ze opeens naar de andere kant, maar je kon ze wel voeren.

dus hebben we de hele zak op gemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en we hebben nog even snel bij de wombats gekeken( de vette worsten!)

en we liepen langzamerhand naar de auto!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nika

marike

hey Nika!!
zo te zien heb te een super verjaardag gehad!!! Nog gefeliciteerd !!!!
groetjes Max , Tijs en Marike!

Marlies

gefeliciteerd Nika

van Marlies en ook Sem

Opa en Oma

Nika wat een heerlijke verjaardag heb je gehad om nooit te vergeten. Die had Oma ook eens op de Murray River met erg lekkere wijn van Niel. Eindelijk dan foto's met Koala's en Kangoeroes, het was zeker erg koud da ? Nika en Mees jullie moeten wel de Luhrs Cottage in Light Pass bezoeken, da liggen de schoolboeken die Oma vroeger ook op school had. Hartelijke groeten aan allemaal van Opa en Oma

Baudina

Lieve Nika, sorry voor de verlate felicitatie....we waren even een paar dagen off-line. Lieve schat alweer 10 jaar!! En dat gevierd in dat prachtige Australië!!Ik zie dat de temperatuur ietwat gedaald is bij jullie (haha)...een jasje hier een vestje daar...maar de verhalen en de foto's zijn nog altijd even boeiend. Tara en Luca hebben een paar verdrietige dagen achter de rug. We hebben afscheid genomen van Nickey en Marley...maar er wordt voor een goed plekje gezorgd en misschien komt er wel weer een andere bewoner voor in de plaats. Ik dacht zelf aan een leuke kangoeroe. Kunnen jullie er ook één meenemen? Verder alles tip-top. Vrijdag vertrekken wij naar Italië. We zitten in Palinuro (vlakbij Sorrento). Het is een eindje tuffen, maar dan heb je ook wat!!! Nog steeds heerlijk weer hier. Doe papa en mama en Meesie de groetjes met een kus erbij natuurlijk!! We sturen nog even een berichtje voordat we vertrekken. Als jullie thuis komen zijn wij nog een weekje onderweg!!Wat gaat het ook snel zeg! Geniet van alles...arriverderci XXXX

de van Amerongentjes

Hallo Nika
Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wij konden je niet eerder feliciteren maar beter een paar dagen te laat dan helemaal niet. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Het wordt een reis om nooit te vergeten. En wat heb je een mooi cadeau van papa en mama gekregen!

Doe je de groetjes aan papa, mama en Mees?

Vakantiegroetjes en een dikke kus van Dana, Esma, Dennis en Nynke vanuit Kroatië.

Familie van Amerongen !!

Lieve Nika,,

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag ! Zo te zien heb je een super leuke dag gehad...Veel Plezier veder !! De Groetjes aan de rest van jullie familie! OP een FANTASTISCHE reis !!

Dikke kus van Jerry, Berber, Sanne, Tessa en Hessel...