valkenest.reismee.nl

Kununurra - Lakeside Resort

lakeside resort

we zijn weer heerlijk wakker geworden door alle vogels en uilen!

en we moesten op staan want we kregen een nieuwe plek.

dus gingen we even lekker eten, en dan naar de nieuwe plek!

we waren klaar met verhuizen, dus dachten Mees en ik we kunnen wel naar het zwembad.

dus gingen we naar het zwembad en mama en ik bleven nog heel even om de spullen te pakken.

en toen we er heen wouden kwamen de jongens alweer en zeiden: het zwembad is gesloten!

dat vonden Mees en ik heel jammer want het was heel heet!

en na 20 min gingen Mees en ik er weer naar toe en vroegen aan een mevrouw: When is the pool open?

en ze zei terug: toddy is it closed.

en Mees zei tegen mij misschien doen ze het wel dicht omdat het te heet is en dat ze het niet druk willen hebben in het zwembad!

toen zei ik nee dat is vast niet zo

dus hadden we bedacht om naar het Zebra Rock te gaan.

maar eerst naar het dorp om boodschappen te doen.

dus hadden we dat gedaan en nog in een paar andere winkels te kijken.

en daarna gingen we naar de camping, en dan naar het Zebra Rock!

we hadden lekkere worstjes gegeten (Mees en ik dan)

maar toen we onderweg waren hadden we nog even bedacht om een ijsje te halen dus hadden we dat gedaan maar eerst een topje voor mij gehaald!

we gingen dus nu naar het Zebra Rock!

toen we er waren zei mama dit is niet wat we bedoeld hadden!

want het was een winkeltje, maar we hadden er wel even gekeken en Zebra Rock gehaald voor maar $8.

toen we terug gingen, gingen we nog even 800m lopen naar de top van een berg!!!

maar onderweg bleven Mees en ik hangen voor allemaal stenen torens te maken!

maar eerst een paar familie foto's maken!!!

dus gingen Mees en ik tekeningen maken op de stenen, maar ik had iets veel beters in gedachten ik ging met een steen een rondje maken!

en ik noemde het Valkema Rock!!!!!

Nika

Reacties

Reacties

Engelien

Eh eh het is zondag, niets te doen en dus in alle rust de verhalen en foto's van de laatste dagen bekeken. Het lijkt alsof het steeds mooier wordt....jullie komen toch wel terug??
Het is hier nog steeds heerlijk weer. Wij varen en dobberen wat. Daarnaast pas ik op het knijn van Vellinga en de katten van Hoekstra (en nog een vaag plantje van Stefan haha)
Hans en ik moeten nog 2 weken werken en dan...Vlieland, Yeah!! Ok, geen krokodillen en aussies, maar wel duinen, zee en de Bolder :) Dikke tut

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!