valkenest.reismee.nl

Cable Beach

13 Juli Broome - Cable Beach

En weer een prachtige dag!

Vroeg naar het strand om te genieten van de golven, de zee, de zon….

Het was weer heerlijk.

Toen het rond 12-en erg heet werd hebben we lekker gepicknickt boven op de duinen in de wind in de schaduw. Er gaat hier bijna geen dag voorbij of we eten niet iets warms tussen de middag. Daarna op weg naar de shopping mall zodat we de camper weer konden volgooien met diesel en etenswaren. Daarna op verkenning door China Town, allemaal leuke winkeltjes met vriendelijke mensen.

Bij een cafe even een pitstop gemaakt en ons volgepropt met muffins, cake en nog iets heerlijks waarvan ik niet meer weet hoe het heet….maar het waren gedroogde vruchten en noten bijelkaar gehouden door karamel aan de bovenkant en chocola aan de onderkant….

Eigenlijk wilden we de kinderen nog een springroll laten proeven maar alle restaurantjes waren nog gesloten. Houden ze tegoed in Adelaide, hopelijk gaan we dan weer naar die geweldige Vietnamees!

Op de camping gingen Nika en Mees het zwembad verkennen wat tot 6 uur open is. Wybe en ik keken even naar de route die we nog voor de boeg hebben en kregen nog wat tips van onze Ozzie buren. Bij Fitzeroy Crossings moesten we kamperen bij thé Lodge, that one is save….hoezo save….Wybe en ik keken elkaar aan maar hebben maar niets gevraagd….alles weten maakt immers ook niet gelukkig toch?