valkenest.reismee.nl

Fitzeroy Crossings

op weg naar de camping Fitzroy River Lodge en Geikie Gorge

we gingen vanaf Cable Beach naar Fitzroy River Lodge.

het was ongeveer 300 km rijden.

ik vond het wel heel jammer dat we weg gingen, want ik vond het een TOP camping!!!

een heel cool zwembad met rotsen (waar je jammer genoeg niet af mocht springen maar wat Mees en ik wel hadden gedaan hahahaha!)

maar we moesten wel weg, omdat we een andere plek hadden gekregen.

dus gingen we op weg naar de camping Fitzroy River Lodge.

en toen we bij een tankstation waren, hingen er allemaal bordjes van bijvoorbeeld: Darwin 1788km en Perth 2406.

dus het was wel heel handig en cool!!!

en mama en ik moesten heel nodig naar de plee, dus gingen we naar binnen, en het was een tankstation met hotel!

dus bij de wc's waren ook douches.

en er was een zwembad!!!

en toen we terug gingen moest Mees natuurlijk ook!

en ik gingen met papa even naar de kassa om de diesel te betalen.

en toen we terug naar de auto gingen, vroeg ik mogen we een snoepje?

en dat mocht pakte ik gelijk de lekkerste( de jelly beans MMMMM)

en Mees en ik pakte gelijk de blauwe snoepjes( waar je lekker van gaat stuiteren)

en papa wou ook.

en ik vroeg aan mama of ze ook wou maar dat wou ze niet!

en zei tegen papa wil je drop?

en mama zei geef die maar aan mij!

je wou toch niet of wel? zei ik

ja alleen de drop zei mama

en ze kreeg de drop

en Mees en ik hadden 4 blauwe genomen, dus gingen we helemaal stuiteren naar 30 min.

maar ondertussen zaten we wel te DSen en ruzie te maken wie het kaartje kreeg!

dus vroeg ik of ik voorin mocht zitten

en even later zat ik voorin te DSen

en we moesten nog 20km.

dus was niet veel meer!

en na 20 min. waren we er!

we moesten wel een plekje vragen maar het was gelukt!

dus Mees en ik gingen gelijk naar het zwembad!

en toen we er waren zeiden we: wat een klein zwembad!

vergeleken met die andere van Cable Beach die was ongeveer 30m en deze 8m!

en het was heeeeel koud!

dus na 20 min. waren we weer bij de camper!

NIKA

oja en Iza, Len Allard en Marsha als jullie dit nog zien een hele fijne vakantie! xxx

Reacties

Reacties

Marsha

Dank jullie wel. Alles is gepakt. Zo een paar uurtjes slapen en dan gaan ook wij lekker weg. Zin in! Ik weet niet of je ons straks nog kunt ontvangen.. Dus bij deze ALVAST EEN HELE FIJNE VERJAARDAG!!
Dikke kus van ons 4-tjes!
En van iza ook nog een dikke knuffel erbij.

Pa en Ma

Nog even een klein bericht uit Stiens voor wij naar bed gaan. Benny begint wat te wennen aan zijn nieuwe huis, het was vandaag heerlijk weer niet zo warm.Jullie hebben zeker nu wel genoeg krokodillen gezien,of? Hebben jullie eigenlijk wel weer zin om naar Stiens te komen vraag ik mij af? Wat maken jullie veel mee. Volgende week als jullie bij Renieke zijn bellen wij wel weer. Heeft Nika nog wensen voor haar verjaardag? Ik denk niet zij heeft nu toch wel alles al mee gemaakt. Ik hoor het wel, groetjes Ma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!