valkenest.reismee.nl

Cable Beach - Broome

Even snel een verhaaltje voor ik het bedje induik.

Gisteren toch op de valreep de wedstrijd der wedstrijden gezien. We wilden een hotel boeken en zijn daarvoor naar het visitors centre geweest om te informeren. Bijna alles zit hier vol. Gelukkig kwam de tip: bij Drivers Tavern wordt de wedstrijd live uitgezonden om 2.30 uur. YES! helemaal blij, dus vroeg op bed wekker gezet om 1.30 en op weg naar de kroeg gelopen met zijn vieren. Maar ja wat bleek, er mochten geen kinderen naar binnen. Ook niet na onze smeekbede, oranje t-shirts, ballen en beesies het mocht niet baten! REGULATIONS!

Dan doen we het anders, gelukkig hingen er zoveel tv's dat we vanaf buiten alles mooi konden volgen vanaf de veranda. Maar wat een deceptie! En dat gold niet alleen voor de weigering om naar binnen te mogen. Ook de wedstrijd is niet dat geworden wat we allemaal gehoopt hadden. Gelukkig hebben we hiervoor niet een dure hotelkamer geboekt! Zo hebben we alles maar weer wat gerelativeerd... en we zijn het alweer bijna kwijt! Ben benieuwd hoe Harold en Anita het in Spanje hebben!

tot morgen en lekker koese allemaal,

Wybe, Nicole, Nika en Mees

Marsha

Balen balen.. ook hier uiteraard! Beesies vandaag maar gelijk weggehaald. Pff.. Heeeeelll jammer.
Maargoed, we houden hoop.. over 12 jaar halen Mees en Len um wel binnen met Robben als coach. :-D

Baudina

Hya Aussies!! Alweer 2 weken onderweg...wat een avontuur! Al héél wat kilometertjes verder..(staan vast meer kilometers bij jullie op de teller dan op de teller van onze nieuwe koets (al 40! haha). Ach ja, dat is maar blik natuurlijk (wel een supermooi stukje blik. Jullie avonturen zijn voor het leven, dat is nog véél mooier. Prachtige kiekjes. 30 juli vertrekken wij richting het zuiden. Jammer inderdaad van onze mannen, but live goes on. Lieve allemaal, geniet van alles en we sluiten weer af met de bekende kreet: we keep in touch...Wilfred, Baudje, Tara en Luca