valkenest.reismee.nl

Coral Bay

Een dagje op het strand.

we zijn een dagje op het strand geweest, het was heerlijk weer!!!

we gingen snorkelen, en we zagen vette grote vissen die wel 90 cm waren ongeveer! ze waren echt cool.

en toen we gingen snorkelen, toen kreeg ik heel erg last van mij lippen omdat ze zo droog zijn.

dus heb ik niet gesnorkeld, inmiddels was het toen al bijna etenstijd, dus ging mama naar de camper op de camping.

toen heeft ze brood met ei mee genomen en Vaseline voor mij, om dan weer te kunnen snorkelen.

en Mees en ik gingen ondertussen toen mama weg was door het lage water heen rennen en liggen rollen. en met zand gooien en zo.

en toen mama terug was had ze alles meegenomen, het brood en de Vaseline+ sun block, voor mijn lippen.

en toen we het brood op hadden gingen Mees en ik nog even een waterpaleis maken. en dat liep niet zo goed af…….

want het stroomde over… omdat we teveel water gangen gemaakt hebben, naar achteren.

en toen gingen we weer naar de handdoeken gingen, gingen we snorkelen. en toen lukte het met mijn lippen het deed niet meer pijn!!!!!!

we gingen over het rif, en daar zagen we vette mooie kleine en grote vissen! een citroen vis. en een hele grote vis met allemaal kleurtjes.

heel mooi allemaal! en opeens kreeg ik het heel koud….

toen ging ik er uit, het was echt heel koud!

en ik stond met handdoek helemaal te rillen en te klappertanden….

en toen kwamen papa en Mees er nog aan.

en papa zei: waar is mama? ligt ze nog in het water?

en ik zei: ja!

en daar kwam ze aan rennen hoor!

en ze zei: wat is het koud!

ja duuuuuh!

en Mees, mama en ik stonden met handdoek helemaal te klappertanden

en papa stond gewoon zonder handdoek op het strand!!!!!

maar ja hij heeft het nooit koud!

en Mees en ik gingen Yoga doen!!! en ik was de juf!!!!!!

we begonnen met de brug ( die Mees helemaal niet kon!!!)

en daarna met een hele makkelijke gewoon staan!

en toen gingen we de koprol doen, en dat vond Mees nog wel lastig!

en we gingen het de hele tijd oefenen maar het lukte niet! en opeens deed Mees de koprol!!!!!!!!!!!!!

en ik zei: kun je dan nu ook de achteruit koprol?

en Mees zei: nee

en toen gingen we dat ook oefenen, maar Mees lukte het de hele tijd niet!

tot dat mama zei: doe is 10X de koprol en dan daar achteraan nog 1 keer de achteruit koprol.

en het lukte niet! maar Nika lukte het wel!!!

en Mees en ik gingen nog een zandkasteel maken+ stadion er naast!

het was vet cool geworden!

en Mees en mama gingen naar de heuvel foto's maken en papa en ik bleven bij de handdoeken.

en toen ze terug waren gingen we terug naar de camper

het was een leuke mooie dag!!!

Nika

Reacties

Reacties

Uit Huizen

Nika, wat kan jij geweldig goed verhalen vertellen! Ik vind ze super om te lezen. We kunnen het ons heel goed voorstellen dat het vandaag weer een mooie dag was. De volgende keer gaan we mee, of jullie nou willen of niet. We gaan gewoon aan die camper hangen en laten niet meer los. ;-) Irene

dana

als ik nu geld had zou ik zo naar jullie toe vliegen ;
zoo te lezen is het geweldig daar.

kus dana

lotte

wauw wat een mooie foto's gingen wij maar naar australia tot over ong 4 weken.

kuzzzies lotte
ps;veel plezier

lotte

hey nikkepiek ik hoop dat er nog veel meer verhalen van jou komen
lotte

Carin

Ha!
Floor kan inmiddels ook koprollen, kan ze straks lekker met jullie meedoen!
Leuk om je verhalen te lezen. Je kunt wel een dagboek bijhouden!

Dikke kus uit Stiens voor jullie allemaal!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!