valkenest.reismee.nl

Ningaloo Reef

WAAAAAUUUUUUWWWWWWW

what a great day we've had!!!!

een boottocht over het Ningaloo Reef, photo's are yet to come. Maar we hebben maar een half uurtje internet gekocht om even te skypen met het thuisfront. Dus die houden jullie nog tegoed. Maar beelden zeggen meer dan woorden......Maar de bultruggen hebben we mogen zien en beleven. Wat een ervaring. Wat een joekels en wat fantastisch als ze vlak naast je boot naar boven komen. En niet gewoon, nee die walvissen kunnen jumpen in het water.....

De crew zei al, the whales are looking at our boat...en ja hoor ze kwamen gewoon onderdoor zwemmen...jullie merken het al, we zitten nog vol met adrenaline...pfffiieehh

Niet allen walvissen, maar ook dolfijnen, manta rays en schildpadden en miljoenen mooie grote gekleurde vissen tussen het koraal. We mochten met de manta rays zwemmen en hebben gesnorkeld over het rif. Echt prachtig weer, was al bijna vergeten hoe mooi dat was. Is gewoon zweven door de hemel....

Een mooi cadeau voor ons 15-jarig huwelijk wat we zondag hadden. Kunnen we niet meer overtreffen hebben we gezegd.

See ya all!

Louw

Prachtige verhalen en hele mooie foto's! Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Geniet er nog maar even van!

de van Amerongentjes

Leuk om jullie verslagen te lezen...
Ik hoop voor jullie dat jullie vanavond de wedstrijd kunnen zien.
Have fun!

Lieve groet,

Tanja Helmans

Zo valhelmpjes, ik begin het een beetje te begrijpen na het lezen van al deze verhalen. JULLIE KOMEN NIET MEER TERUG!
Wat heerlijk dat het zelfs alle verwachtingen overtreft!
Doelpunt Nederland yeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaa
Je begrijpt, ik heb het voetballen op de achtergrond.
Wij hebben hier ook weer een geweldig feestweekend achter de rug en een zwemdiploma A in the pocket.
Ik ben zelf nu druk bezig met de voorpret voor 2 weken Frankrijk. Sam kan niet wachten tot augustus, want dan komen Mees en Nika hier 2 dagen haha.
Ga zo door met die geweldige reisverhalen, het is heel leuk om te lezen!
Tanja

Marsha

... zucht...!!! Wat geweldig!!

ps. "we" staan in de finale. das nou weer jammer dat jullie dat missen hier. de 'gekte'. Maarja, je moet keuzes maken hè. Dolfijnen, bultruggen, zonsondergang of Wesley, Robbie, Stekelenburg.. Je kan ook niet alles hebben.

Dikke kus, Marsha

Opa en Oma

Hallo Nika en Mees,
Vandaag was het erg druk in het dorp, jullie school had
een vossejacht, zij konden bij de bakker oranjekoek
eten ,ja en dat werd natuurlijk graag gedaan.Veel oranje toeters. Hebben jullie al kreeft gegeten?
Leuk verhaal Nika, het volgende verhaal komt van Mees? Groetjes Opa en Oma

Carin

Hey Mates!

Och, wat hebben we gister aan jullie gedacht! Jammer dat jullie het hele oranjefeest MOETEN missen....
Mocht een van jullie de finale nog willen zien tegen Spanje, ik wil wel even met een van jullie ruilen hoor!
Trouwens, nog van Harte met jullie 15-jarig jubileum!!

See You!

Marlies

Wat een heerlijke verhalen...
Inderdaad...wat een prachtig huwelijkscadeau!