valkenest.reismee.nl

Coral Bay

Howdie,

We hadden even een paar dagen geen bereik, en nu eigenlijk ook niet, maar lang leve de internet cafe's! We mogen nu een uur internetten voor 7 dollar. Even laten weten hoe het met ons gaat, nou heel goed! Zondag op weg van Denham naar Coral Bay, het dorpje waar mijn Tante Helene een tijdje van haar leven gewoond heeft, en waar ze samen met Peter een Dive shop had. Gelukkig hadden we zaterdag gebeld om een reservering te maken op 1 van de 2 campings die dit dorpje rijk is. Er zijn momenteel meer toeristen dan inwoners hier. Maar het is hier prachtig! Een rif voor de kust op zwemafstand!!! We hebben voor dinsdag dan ook een hele dag een boottocht geboekt die ons alle mooie dingen moet laten zien. Wat een huwelijksdag, 15 jaar getrouwd! Er zijn ergere plaatsen waar we zouden willen zijn...heerlijk. De temperatuur is gestegen naar 26 graden, watertemperatuur is 22 graden....heerlijk. Onderweg nog een paar andere Australie bewoners bekeken zoals een emu, cockatoos en een big red (die helaas al dood was). Nika heeft even de dode hoppers geteld, helaas 38 stuks die langs de kant van de weg lagen....

Peter Dijkstra

38 stuks al! Het doet me wat aan Curaçao denken. Daar lagen meer dode honden langs de weg, dan dat er levende liepen... verder weer mooie verhalen hoor! Leuk stukje van de kids ook ;)

Engelien

Coral Bay, Monkey Mia.... wat klinken wij dan weer suterig met Britsum en de Dokkumer Ee :)
Het weer is hier goddelijk; Hans en ik hebben gisteren gevaren; Prinsentuin en 's avond in Wyns gegeten. Ook een leuke zonsondergang. Verder hebben wij dames na de wedstrijd een klein roseboottocht gemaakt. Het gaat hier dus prima! Kus

Jacquelien

Pfff, eindelijk ben ik weer online. Even de tijd genomen om alle leuke verhalen en de reacties daarop te lezen. En natuurlijk de mooie foto's bekeken. Wat een waanzinnige ervaring. Heel wat anders dan een all- inclusive trip of een zomerhuisje op Vlieland. Als ik zeg dat ik jullie niet benijd, dan lieg ik echt vreselijk... Geniet er van. Maar wees voorzichtig! Voor je het weet heb je een hopper op je motorkap. Dikke kus, Jacquelien

Allard

Hallo allemaal daar! Zit even met Iza op jullie reismee.nl te kijken! Eindelijk even tiet voor nou, vrouwke niet tuus namelijk en Iza veul te laat op bed. Ziet er fantastisch uit zo met die mooie foto's en verhalen. Ik citeer Iza even: Nou, wij gaan volgend jaar ook naar Australie na het zien van de foto's betreft de dolfijnen. Leuk nou!

Groeten en kussen van Iza & Allard