valkenest.reismee.nl

Fremantle

We doen er nog een dagje bij!

Na een heerlijke nacht camper en een lekker ontbijtje in de zon op ons terras op weg naar Fremantle. Omdat de winkels al om 17 - 17.30 uur dicht zijn waren we gisteren nog niet helemaal geslaagd! Mees stond voorop, want een shopboy wordt dat zeg (zolang we ook maar voor hem gaan kijken uiteraard...).Eerst een paar Blundstones voor onze Ozzie guy, hij moest er even aan wennen, maar hij ziet zometeen in the outback vast wel dat je zonder echt niet mee telt. Ook nog maar een paar stoere surf instapgympen voor m gekocht en hij is helemaal blij. NIka en ik zwijmelden bij een paar beauty;s van UGGs (ja ze waren echt mooi....) maar poeh ook hier is het wel even een bedrag. We wachten nog maar even, hebben ze de eerstkomende weken toch nog niet nodig want we gaan up North en daar is het heerlijk warm. Dan maar even uitleven op de Croc;s, unbelievable zoveel soorten maten kleuren, echt geweldig. We hebben allebei een popular pair of croc's. Wellicht dat ik nog een paar voor Carin ga scoren!!!! She won't believe it ha ha.

Met de bus weer terug naar onze camping, we worden echte openbaar vervoer fanaten....hebben de camper startklaar gemaakt en op naar Redcliff - om onze camper te laten checken. Na drie kwartier eindelijk aangekomen, het is hier ook zo apart gebouwd, alles in vierkanten, dus a million of traffic lights on our way....komen we daar....blijkt het probleem zo opgelost te zijn. Even een paar hendeltjes omdraaien et voila!!! Een kind kan de was doen...nou ja ook weer opgelost. We blijven nog even op de camping en gaan morgen met volle kracht naar boven. Op naar het mooie weer. Nog even een tussenstop gemaakt op South Fremantle Beach. We zijn nu al 3 dagen in Australie en hebben nog geen zee gezien....dat kan niet dus hup het strand op. Afijn Nika en Mees konden het niet laten, ook al is het Winter in Australia, die duiken er natuurlijk gewoon in met 18 graden buitentemperatuur...Winter hier, het is echt lachen hoor, dikke donzen jacks aan en daaronder....jazeker een echte stoere skater.... Of een skater gecombineerd met een wollen muts. Als het maar een coole verschijning blijft is hier alles heel snel goed. En Wybe en ik blijven ons toch weer verbazen over de vriendelijkheid van iedereen, echt zalig hoor. Zelfs van die randjongeren, drugs en drank, die toch eens even vragen of de schoolholidays al begonnen zijn. Nee hoor, we hebben ze gewoon meegenomen....good on you ha ha. Na een stop in the bottle shop nemen we nu een heerlijke vino en kijken naar de prachtige zonsondergang.....Zometeen lekker de gasbbq proberen en de aussie steaks erop gooien. Cheers mates

Cool

Reacties

Reacties

Sake

Zo te lezen vermaken jullie je uitstekend. Die croc's voor carin lijkt me lachuh.

Erikjan

Heel vervelend allemaal daar hoor ik wel ;) Leuk om jullie te volgen. Op deze manier begint het bij mij ook steeds meer te broeien :)

Marsha

Lieverds, wat ontzettend leuk om jullie op deze manier te volgen. Wat een pech met de camper maar dat is nu gelukkig opgelost. We hebben hier nog steeds heerlijk weer en leven heerlijk naar de vakantie toe. De klassenindeling is bekend. Heeft iza op hyves van Nika gezet.. ook de klas van Mees uiteraard. (geen Sytze helaas; de meiden blijven wel bij elkaar gelukkig) Ze was wel heel verdrietig om Sem en Jelle. Die gaan naar 7/8. (ze hebben alle-3 gehuild..) Gelukkig kunnen jullie het voetballen volgen. (ben wel bang dat het na vrijdag is afgelopen, maar dat mag ik niet hardop zeggen dus fluister ik het maar even..) Helaas moet ik gewoon werken (zo ook maandag jl.) en er zijn echt mensen die blijven bellen (gekkehus, ik druk ze gewoon fuort ;) ) Dikke kus van ons!

Marsha

ps. goed van je dat je die uggs hebt laten staan!

Kirsten (HI Stiens)

Hoi familie,

Leuk om jullie verhalen te lezen en jullie op deze manier te kunnen volgen. We zijn erg benieuwd naar de rest van jullie reis. We houden jullie in de gaten ;-)

Peter Dijkstra

Om Marsha aan te mogen vullen: Die dingen heten niet voor niets UGG's! haha

Dennis, Nynke, Dana en Esma

Hoihoi,
Op mijn gemak jullie verslag even gelezen. Fijn dat alles nu in orde is en dat jullie nu zonder pech onderweg weer verder kunnen.
Heel veel plezier en geniet van jullie reis!

Mees, ik hoorde van Allard dat jij het afgelopen zaterdag ook heel goed hebt gedaan. Petje af hoor!!

Lieve groet, de van Amerongentjes

Eelco

He, dit jaar geen verslag mee op vakantie om te lezen maar eentje schrijven. Is leuk jullie zo te volgen. Komen hier al aardig in de stemming, nog een weekje en dan vliegen wij ook uit.

Engelien

Hai mates, super leuk om jullie (nu al spannende) avonturen te horen. Trouwnes, laat die croqs en uggs maar staan hoor...nergens voor nodig :)
Kom net van Ameland. Samen met Tanja en Jitze een minivakantie van een nacht en een dag gevierd. Heerlijk zon, zee, rose en Sake's had uitverkoop....wat wil je nog meer. Ik ga nog een wintje drinken: dikke tut

Carin

Hey Aussies,

Ik ben toch echt very allergic voor Crocs hoor, dus ik weet niet of ik er wel bij in de buurt kan komen... Dus bespaar je de moeite..
Nog even een paar dagen werken en dan komt onze vakantie ook in zicht. Trouwens, mijn stoere zusje is geslaagd, dus volgende week op naar Amsterdam voor de beediging.
Veel plezier nog en take care!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!