valkenest.reismee.nl

We zijn er!!!!

En daar gaan ze dan!
Uitgezwaaid door het 'uitzwaai' comitee, wat een begin van de vakantie! Geweldig, Carin, Sake, Sander, Lotte, (Floor wilde voor de verandering eens niet wakker worden), Hans, Engelien, Fenna, Megan en Tanja stonden 's ochtends op de oprit met een bak koffie. Klaar om ons uit te zwaaien....alleen onze chauffeur had een iets andere tijd doorgekregen. Maar gelukkig kwam 20 minuten later Allard al met gierende banden de straat ingereden. Ook bij vertrek kon de hele straat nog even meegenieten van ons luide getoeter!!! Allemaal nog bedankt! Wat een feestje.
Schiphol ging snel, daarna door naar Londen Heathrow, van terminal 5 naar 3, allemaal als de gesmeerde bliksem. Wat een rust als je niet hoeft te IPB-en. Toen mochten we eindelijk het Qantas toestel in, een beetje onze voeten op Australische bodem gezet. We zaten in een Airbus 380, nieuwste en grootste toestel. Wat een vliegtuig, wat een stoelen....60 films konden we kijken...zijn er 3 geworden. In Singapore moesten we overstappen op een ander Qantas toestel, alleen hadden we ietwat persoonlijke vertraging, Nika en Mees kwamen misselijk van boord....ook niet gek natuurlijk....bijna geen slaap, chocola als diner en nog meer chocola en nog meer....
We konden zo doorlopen aan boord na een korte spuugpauze. Gelukkig hadden we nog een taxfree plastictas van Schiphol en Nika redde het damestoilet. Na 5 uur mochten we Perth begroeten. We zijn ER!!!! En nu in het hotel, lekker gedoucht, gratis internet aangevraagd, filmpje bekeken van onze landing en even de wedstrijd Duitsland - Engeland bekeken....mazzel weer die Duitsers...
Nu op weg naar het centrum even kijken of we nog wat kunnen eten voordat we echt helemaal instorten. Zo maar mooi de wekker zetten voor Nederland - Slowakijke...

Louw

Ha. Te plak! Ik mat sizze ik bin wot jaloersk! Ik sil seker de ferhalen folgje! Jim matte jim mar goed fermeitsje der! Doch rustig oan en genietsje er fon! Groetnis Louw

Jantina

Dussss jum bin dr. Super. Nog anderhalf uur en dan de wedstrijd Nederland - Slowakije. Lekker genieten en we horen. Groetjes daar.

de bellesjes

top lekker gevlogen dus. Lijkt een eitje. Maar toch wel even een behoorlijk stuk.

Megan was inderdaad lekker op tijd... althans laat dus. Maar ze was er al weer vlot bij zondag. Overigens vanmorgen ook al weer. Hier braden ze inmiddels weg.

gr,

jan

Tanja

Gelukkig jullie zijn er!! Nog ff de oranje shirts aan, gezellige pub opzoeken, en op naar de volgende ronde, hup Holland!!! Jullie heel veel plezier bij de Aussie`s, we hore.....................!!

Sake

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen. Nog drie kwartier en Nederland begint. Viva Hollandia.

marlies.engels@upcmail.nl

Fijn dat jullie een goede ( incl. spuugpauzes) reis hebben gehad.

Groet,
Marlies
ps enne we zijn door, maar dat weten jullie natuurlijk ook al lang! (of niet, ja toch??

Pa en MA

Blij om te lezen dat jullie de reis overleefd hebben en dat je in het vervolg toch maar de kotszakjes onder de stoel of voor je klaar moet hebben liggen. Hebben jullie de wedstrijd gezien of zijn jullie gewoon door blijven slapen? Prettige reis verder, de rapporten van Nika en Mees hebben we bekeken en goed bevonden.
Groetjes, Pa en Ma

Jerry en Berber

Goed bericht dat jullie er zijn en nu maar genieten!

Nederland een ronde verder en dan nu tegen de Brazilianen, wordt nu dan om het echchie.

groetjes

Nico

G'day mates; Ben wel jaloers hoor. Ben ook heel benieuwd naar het vervolg van jullie reis. Heb ook veel van deze streek gezien... zie het weer helemaal voor me. Ik hoop dat Nederland Brazilie kan pakken. Jullie zouden vast zeggen: No worries... Vell plezier nog daar!!

Carin

Hey Valkies,

Super dat jullie zo'n goede ries hebben gehad, op de spugers na dan, heb ik wel pilletje voor hoor!

Vrijdag voetballen! Brasil..
Ben benieuwd naar jullie verhalen.

Groetjes!!

Baukje@flightdesign.nl

Hoi Familie,

Gelukkig zijn jullie zonder verdere kleerscheuren aangekomen.
Omdat we maar steeds niets van jullie hoorden, heb ik voor het digibord een foto van een kangeroe met jong gekopieerd: Met de groeten van Mees!
Ze vonden het super, en waren er eerst heilig van overtuigd dat het onderdaad om een ansichtkaart van Mees ging.
Enne...met Oranje gaat het tot nu toe super, nu zondag nog!

Fijne vakantie, ook namens alle kinderen van groep 32/ 4b (en juf Wilma natuurlijk)
liefs, Baukje

Harold en Anita en kids

Wat een leuke verhalen super zeg. Jaloers ja best wel.
Wij gaan laat in de avond naar Spanje. En zien daar de wedstrijd Nederland- Spanje. Gezellig. Nog een hele fijne vakantie en we lezen de spannende verhalen wel van jullie.

Groetjes van de Dijkies