valkenest.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Wybe, Nicole, Nika, Mees

Laughing

tanja

Laat ik nou de eerste zijn! Hartstikke leuk en wij reizen mee, heel veel succes!!!

Amarins

Vanaf wanneer reizen we mee?

Amarins

Suf... muisklik verder en alle data bekend - succes met de triathlon!

Sake

Natuurlijk reizen wij ook mee.

Dennis, Nynke, Dana en Esma

Leuk om jullie zo te kunnen volgen.
Wybe, heel veel succes zaterdag!

Marlies

Heel veel plezier, avontuur enzo met z'n vieren!!

Baudina

Zo ver weg en dan toch zo dichtbij..wij gaan mee op avontuur. We keep in touch...!

jorrit, nicky, kiah

kan ik niet stiekum echt mee reizen? grote camper enzo, niemand zal er last van hebben ....

travel safe - make the most of it!

Jantina

Leuk je, Ik ga jullie helemaal volgen kenne wij het volgend jaar doen!!!

Sieger, Alie Tim en Bea

We gaan zeker met jullie mee reizen! Veel plezier!

marike

ook ik reis lekker even mee!!!
Wybe suk6 zaterdag!!!

susan

Heel veel plezier op jullie avontuur. Ben heel benieuwd naar jullie belevenissen!!

Harold, Anita, Denzel en Sangita

Heel veel plezier.

Groetjes van de Dijkies

Baudina

Hé Aussies! Beetje pech met de zeepkist?? Alles komt goed. Fijn te horen dat de reis goed verlopen is (inclusief spuugzakjes). Nu kan het echte genieten beginnen!! Rustig aan en daar komt ie weer:we keep in touch!!