valkenest.reismee.nl

Back home......

We zijn weer thuis!

Een deel van de familie vindt dit helemaal niet erg, een klein deel van deze familie heeft alweer heimwee.....Maar ja wat doe je eraan?

Gelukkig heb ik van Tanja McLouds Daughters deel 1 en 2 te leen gekregen dus als ik het even te kwaad heb zet ik deze lekker op om naar de Ozzie slang te luisteren en te genieten.

En ik hebde 3.333 foto's nog waar ik nog een waar project van kan maken....de eerstkomende weken zit ik lekker achter de computer na te genieten.

Ten slotte willen we iedereen nog bedanken voor de leuke opmerkingen en verhalen die we van jullie terug hebben gekregen, was elke avond weer een waar genot om jullie reacties te lezen. Hebben we van genoten met z'n vieren!

Reacties

Reacties

Anita, Harold, Denzel en Sangita.

Wij hebben ook genoten van jullie verhalen en mooie foto"s. Hebben zelf nu ook al zin om eens die kant uit te gaan.


Groetjes

Wouter, Karin, Danique en Manon

Heerlijk om al die herinneringen levend te houden met zoveel foto's. Nu maar flink sparen voor een volgende keer, toch?
Een retourtje Ierland is goedkoper hoor! ;)

Maureen

Net terug van vakantie dacht ik jullie nog even een berichtje te sturen maar helaas...... jullie heerlijk aussie time zit er al weer op! Nu maar lekker na genieten en weer wennen aan NL, werk & weer.
Maureen en de mannen

Nika uit opa en oma huis

ja we zijn weer terug!!!!!!!!!!!!!!

fam tiessens

Beetje laat hahahaha maar ja je kan ook niet anders verwachten vanuit het Gooi.
Ook wij hebben heerlijk genoten van jullie verhalen en foto's. We hebben volgens mij niet gereageerd maar wel alles gelezen.
Wordt weer tijd om een keer af te spreken.

dikke kus

Olaf,Irene,Dirk en Jasper

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!