valkenest.reismee.nl

Nika's Birthday!!!!!

up close and personal!

Reacties

Reacties

Hessel

Woh Mees wat ben jij dichtbij die kangaroe !!
Jij hebt ze toch 0ok gevoerd ?!

Hessel

Oma

Mees wat zie ik op de leuke foto met de kangaroe,
een gat in je broek , hoe kan dit nu , zeker weer een leuk klusje voor Oma? Groetjes an iedereen Oma

Mees Downunder

Hi Oma, a hole in your paints is trendy!! But yes you can repaire them if we are home!!!
Hi Hessel, ja ik was heel dichtbij de kangaroo, heb ze zelfs geaaid en gevoerd. Heeeeel spannend wel!

Engelien

IIEEEEEH zijn jullie op Drovers Run geweest?!! Ach, hoe is het met Claire en Stevie? Alex en Nick hebben in de serie het loodje gelegd, maar misschien huppelen ze daar nog in 't wild rond. Als je ze ziet...doe ze vooral de groeten van mij.
Zucht, McLeod's Daughters, Australian footbalhunks, een VietnaMEES.....ik wil ook naar Australie!
Inmiddels ben ik een heuse 'mobielkiller' geworden; nu was die van Sel aan de beurt; een bont wasje, op 40 graden, met Robijn. De kleur is prachtig gebleven, hij ruikt heerlijk en doet niks meer :(
Een dikke tut

Tanja

er zijn meer mensen fan van McLeod`s Daughters zie ik wel ;-) Super dat jullie daar geweest zijn, wordt steeds jaloerser op jullie avonturen, wordt tijd dat wij ook op vakantie gaan, nog een weekje en dan zitten wij in de bush bush op Vlieland, met heel andere wilde dieren!!Nog veel plezier, groetjesssssssssssssss

Gerlandt

Ha die Nicole & Co,

Wat een avontuur zeg!Wat een geweldige ervaringen voor jullie (en ons.....hmm!!)
Zie hierboven dat ik niet de enige Stienser ben die Mc Leod's D volgt......Wat leuk dat jullie daar geweest zijn. NOg wat lekkers gescand?
Nou, ik blijf het volgens hoor. Mijn eigen avontuur gaat ook bijna beginnen.........

Veel plezier nog!
Groetsies Gerlandt

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!